Tattoo Removal

by - 11:47 PM


Pembuangan tatu


Kebanyakan orang memiliki tatu adalah di sebabkan trend semasa dan juga populariti dalam kalangan masyarakat hari ini. Terdapat peratus kenaikan serentak dalam jumlah orang yang mendapatkan khidmat tatu dan juga pembuangan tatu. Bagi sesetengah orang, tatu mewakili keputusan impulsif yang kini boleh menjejaskan seluruh kehidupan mereka. Bagi yang lain pula, tatu pada zaman kecil mereka adalah tidak lagi relevan dan sesuai dengan kehidupan mereka hari ini. Laser penyingkiran tatu boleh menolong.


Medlite C6 adalah untuk penyingkiran tatu. Dengan pelbagai panjang gelombang untuk dipilih, doktor boleh menggunakan panjang gelombang yang optimum yang berlalu ke dalam kulit dan diserap oleh dakwat warna tertentu, menyesuaikan rawatan untuk setiap pesakit dan setiap tatu individu. Medlite laser direkabentuk untuk mengeluarkan tenaga ke dalam molekul sasaran pada kadar yang tinggi, ia bergetar dan pecah. Kesan PhotoAcoustic ini akan memecahkan dakwat ke dalam zarah kecil, yang secara beransur-ansur dikeluarkan oleh sistem penapisan semula jadi badan.


Hasil yang anda dapat bergantung pada warna, jumlah dakwat tatu dan jenis dakwat tatu. Biasanya hitam dan coklat tatu warna adalah lebih mudah untuk dihapuskan. Warna hijau adalah yang paling sukar untuk dibuang.







You May Also Like

0 comments