Rawatan Laser Soprano

by - 12:00 AM

“KAWAN DAN AWEK SENDIRI RASA TAK SELESA BILA BERSAMA KERANA BULU LEBAT SATU BADAN”



“Saya merasa sangat malu dengan keadaan badan dan tangan saya yang berbulu. Ramai yang tidak selesa apabila dekat dengan saya. Jadi, saya mencari alternatif dan saya jumpa tentang Marissa Aesthetic di FB. Ramai customer yang dah cuba dan berpuas hati. Alhamdullilah, setelah beberapa minggu mendapatkan rawatan saya mendapat kesan yang sangat baik!” - Encik Zainal

PUNCA PUNCA BADAN DITUMBUHI BULU YANG BERLEBIHAN




  • Menghidapi penyakit hypotiroid dan menyebabkan masalah gangguan hormon. 
  • Faktor keturunan juga merupakan salah satu punca bulu lebat. 
  • Penyakit Akromegali - Perubahan abnormal hormon tumbesaran. 
  • Pengambilan steroid menyebabkan tahap hormon dalam badan tidak stabil. 
  • Obesiti juga menyebabkan masalah seperti insulin yang gagal di dalam badan. 

KEBURUKAN WAXING UNTUK MENGHILANGKAN BULU



  • Mendapat jangkitan kuman kerana luka luka kecil selepas waxing. 
  • Kulit menjadi kemerahan dan lebam. 
  • Proses waxing teramat menyakitkan kerana ada bahagian kulit yang sensitif. 
  • Penggunaan bahan wax juga boleh menyebabkan alahan/alergi. 
  • Wax juga boleh mengakibatkan kulit melecur. 


JALAN PENYELESAIAN YANG TERBAIK IALAH DENGAN RAWATAN LASER




  • Sesuai dan efektif untuk membuang bulu secara kekal di muka, badan, tangan, ketiak dan kaki. 
  • Tidak merasa sakit. 
  • Sangat berkesan untuk semua jenis kulit. 
  • Tiada kesan sampingan.



 

Konsultan Dr. Syam 


Menurut Dr. Syam, klinik Marissa Aesthetic menggunakan teknologi laser soprano terbaik di dalam dunia perubatan. Ia sangatlah sesuai bagi setiap jenis kulit serta mampu menghapuskan bulu roma dengan efektif dan selamat. 


RAWATAN LASER SOPRANO





TESTIMONI PELANGGAN YANG MEMBUAT RAWATAN LASER DI MARISSA AESTHETIC



"Muka saya nampak tidak bersih kerana bulu jambang tidak sekata. Saya penat asyik mencukur tapi tumbuh balik dengan cepat. Jadi saya cuba mencari jalan penyelesaian di internet dan saya jumpa tentang rawatan Laser Soprano di Marissa Aesthetic. Akhirnya, saya mengambil keputusan untuk mencuba dan tiada lagi masalah di muka saya. Muka saya nampak lagi kemas dan kacak. Saya sangat berpuas hati!" - Encik Salim




"Dah macam-macam jenis pewangi saya guna untuk hilangkan bau badan tapi satu pun tak menjadi. Sampaikan kawan-kawan saya tegur kenapa kuat sangat bau badan. Ini semua punca dari peluh dan berbau kerana bulu badan saya yang lebat. Di bahagian ketiak pun lebat, memang lagi kuat lah baunya. Satu hari, kawan saya ajak pergi ke Marissa Aesthetic untuk mencuba rawatan Laser Soprano. Terbukti memang berkesan, tiada lagi masalah badan berbau disebabkan bulu lebat dan saya juga merasa lebih selesa dengan diri sendiri." - Encik Amir



"Saya ada masalah bulu lebat di bahagian tangan disebabkan faktor keturunan. Tapi saya merasa sangat tidak selesa. Saya pernah mencuba rawatan waxing, tapi sangat sakit dan bulu di tangan masih tumbuh. Jadi saya mencari jalan lain iaitu dengan mencuba rawatan Laser Soprano. Saya sangat terkejut dengan hasilnya! Kulit rasa lebih licin dan paling penting tidak sakit."- Encik Syed





"Saya seorang yang aktif bersukan dalam bola sepak. Saya selalu pakai seluar panjang sebab saya malu kaki saya berbulu lebat. Saya tiada keyakinan nak pakai seluar pendek. Tapi semua tu berubah bila saya mencuba rawatan Laser Soprano. Saya tidak perlu malu lagi berseluar pendek." - Encik Azmi






















You May Also Like

0 comments