Lelaki Kacak Idaman Wanita Bukan Lagi Suatu Mimpi

by - 11:38 PM





LELAKI KACAK IDAMAN SETIAP WANITA

KINI ANDA PASTI BOLEH TAMPIL MUDA DAN HENSEM DGN HANYA 1 X RAWATAN

DENGAN KEPAKARAN KAMI, JANGAN RISAU BRO-BRO SEMUA  MAMPU KELIHATAN HENSEM SEHINGGA 10 TAHUN LEBIH MUDA !




SAKSIKAN TESTIMONI PERUBAHAN YANG TERGEMPAR INI DI MARISSA MEN CENTER !


 En Zamir, 40 Tahun, Pegawai Jualan

"Kerjaya saya sebagai pegawai jualan produk penapis air brand Korea menyebabkan saya sentiasa perlu kelihatan kacak dan bergaya. Mengalami masalah kulit bekas parut jerawat, bintik hitam dan kendur menyebabkan saya selalu rasa rendah diri. Kepercayaan pelanggan berkurangan  untuk menjadi pembeli sewaktu pertama kali berjumpa dengan saya. Saya risau kerana perlu mencari duit untuk bekerja "
                                              
Konsultan Emiliya
     
APA KATA KONSULTAN MARISSA ?


Sewaktu kali pertama berjumpa En Zamir, jelas terpancar masalah yang dihadapinya. Dia kelihatan murung. Rawatan yang disyorkan rawatan laser untuk hilangkan parut jerawat dan Mesoskin menghilangkan kedutan di bahagian garis senyuman beliau. Oleh itu, saya syorkan En Zamir menggunakan produk Marissa yang lengkap dari firm & clear sabun, spray nano dan moisturiser skin repair untuk kegunaan harian.
En Kasim, 44 Tahun, Kontraktor Binaan

"Saya mengalami masalah pigmentasi disebabkan pekerjaan saya yang terdedah bawah cahaya matahari. Sejak itu jeragat mula naik sedikit demi sedikit, dan sekarang jeragat kelihatan makin ketara dan nampak bertompok-tompok. Saya segan nak berdepan dengan pelanggan. Sampailah satu hari, pelanggan saya syorkan untuk buat rawatan di Marissa Men Centre. Saya mendapatkan khidmat nasihat daripada Dr Syam dan beliau mencadangkan rawatan yang matikan akar jeragat. Dr Syam menerangkan cara untuk menjaga kulit muka supaya bebas jeragat. Setelah menjalani satu sesi rawatan jeragat mulai nampak pudar. Kini saya kembali yakin untuk berdepan dengan pelanggan"

Konsultan Dr Syam

APA KATA KONSULTAN MARISSA ?

"Daripada hasil scan analisis muka menunjukkan Encik Kassim mengalami masalah kulit terlalu berminyak, sel-sel kulit yang terlalu longgar, pori-pori terbuka, tona kulit tak sekata dan sel pigmentasi meningkat. Rawatan yang dicadangkan kepada Encik Kassim ialah rawatan stem sel semulajadi, rawatan matikan akar jeragat dan benang kolagen. Kelebihan rawatan adalah untuk menghasilkan kulit yang baru, menghapuskan jeragat, mengembalikan kolagen dan menyekatakan tona kulit muka.


En Sani, 70 Tahun, Pesara

"Usia hanyalah angka. Walaupun saya dah berusia 70 tahun, saya teringin kelihatan lebih muda. Satu hari saya ternampak iklan di FB untuk rawatan Serdev. Saya pun tinggalkan PM dan dengan pantas konsultan Marissa menghubungi untuk menempah temujanji. Rawatan Serdev telah dilakukan dan ramai kawan-kawan dan jiran mula menegur perubahan ini. Mereka memuji saya nampak lebih muda 10 tahun. Hehe. "
Konsultan Dr Syam

APA KATA KONSULTAN MARISSA ?

Berdasarkan scan muka analisis, En sani mengalami masalah wajah yang kendur kerana usia semakin meningkat. Saya syorkan beliau buat rawatan serdev. Rawatan serdev mampu mengembalikan wajah 10 tahun lebih muda. Rawatan serdev dapat membantu beliau yang berhadapan masalah apabila usia meningkat dan kulit wajah yang mula jatuh, mengendur, menggeleder dan berkedut.

Kelebihan Rawatan :
1) Tidak memerlukan masa yang panjang
2) Tidak memerlukan pembedahan
3) Hasilnya amat memuaskan

Sebelum melakukan rawatan Serdev, saya akan melakukan analisis skin wajah untuk melihat masalah kulit kolagen. Keputusan menunjukkan tahap kolagen yang semakin hilang seiring dengan usianya.        

Keputusan Scan Analisis Wajah


En Nik ,32 tahun,Guru

"Nama saya En Ali. Seorang guru yang agak mementingkan ketrampilan diri. Setiap bulan saya akan pergi pusat kecantikkan untuk melakukan rawatan facial. Satu hari saya ternampak iklan promo facial di Marissa. Saya pun menghubungi Marissa dan mereka mengatakan saya diberikan diskaun tambahan RM20 sekiranya membayar RM30 secara online. Saya bersetuju dan datang pada hari temujanji. Layanan yang diberikan oleh konsultan Amelia penuh mesra dan lemah-lembut. Saya rasa kulit wajah saya lebih lembap dan fresh sangat setelah menjalani rawatan facial".


Konsultan Emiliya
APA KATA KONSULTAN  MARISSA ?

Facial Laser Rf mampu membentuk wajah dan mengurangkan kendur dan kedutan. Rawatan ini menggunakan pancaran sinar laser dengan teknik Radio Frequency (RF). Laser RF akan dipancarkan pada bahagian-bahagian wajah terutamanya di bahagian dagu dan pipi yang berlemak dan berkedut. Gelombang RF akan memecahkan lemak-lemak yang berlebihan , menarik semula kulit yang berkedut dan jatuh menjadi tegang.
Syed Ali, 55 tahun, Pegawai Eksekutif Syarikat

"Dulu nampak ketara sangat kedutan di wajah. Isteri, kawan-kawan dan keluarga banyak kali tegur kenapa muka makin berkedut dan tak tegang macam dulu. Saya jadi malu sebab selalu sangat kena tegur. Lepas buat rawatan muka saya kembali pulih."

Konsultan Dr Syam
APA KATA KONSULTAN MARISSA ?

Daripada scan analisis yang telah dibuat menunjukkan Encik Syed Ali menghadapi masalah garis pada wajah. Oleh itu, saya syorkan Encik Syed Ali membuat rawatan benang kolagen. 

KELEBIHAN RAWATAN BENANG KOLAGEN:

1) Menegangkan kulit muka
2) Menghidupkan jeragat
3) Memudarkan jeragat
4) Vshapekan kulit wajah
5) Memancungkan hidung
6) Kulit licin dan menghilangkan garis-garis halus



SERLAHKAN KETAMPANAN WAJAHMU DENGAN MATA YANG MENAWAN DAN KULIT BEBAS KEDUTAN .... 

JOM KLIK LINK DI BAWAH UTK SESI TEMUJANJI >>>


RAWATAN ESTETIK LAIN TURUT DISEDIAKAN DI 
MARISSA MEN CENTER




KONSULTAN ONLINE MEN CENTRE SEDIA MEMBANTU ANDA


.





Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the non surgical procedure may vary from one person to another.

You May Also Like

0 comments