MATA CANTIK MENAWAN

by - 3:40 AM


SYABAS ! Anda telah menjumpai rawatan TERBAIK untuk mengatasi masalah lemak di bawah mata

MASALAH SERING DI HADAPI: 
  • Malu mempunyai lemak berlebihan bawah mata
  • Mata kelihatan kuyu dan tak bermaya
  • Lingkaran gelap yang ketara di bvawah mata
  • Kedutan tepi di bahagian mata menjadikan wajah kelihatan tua



ANDA MUNGKIN TERCARI-CARI SOLUSINYA. JANGAN RISAU KAMI ADA PENYELESAIANNYA >>>>

Ramai tidak sedar kesihatan mata dan juga kesihatan keseluruhan bergantung kepada apa yang kita makan. Untuk mengelakkan masalah penglihatan seperti degenerasi makula, kita digalakkan mengambil makanan yang mengandungi:
1. Lutein
2. Omega-3 fatty acids
3. Vitamin C
4. Vitamin E
5. Zinc

Mata adalah deria yang sangat penting buat kita, sihat tanpa ada sebarang penyakit. Rasa rimas bila tengok mata sembam macam mata panda ..
Di sini kami ingin kongsikan Jenis-Jenis EYEBAG :
1. EYEBAG Mata Kebiruan
  • Jenis warna ini adalah disebabkan oleh kurangnya oksigen yang terjadi kerana saluran darah yang tidak lancar. Orang menghadapi masalahEYEBAG berwarna kebiruan disebabkan oleh kurang tidur & banyak buat aktiviti.
2. EYEBAG Merah Keunguan
  • Jenis ini adalah disebabkan oleh faktor genetik & usia. Biasanya jenis ini kulit kelihatan nipis di area mata & memberikan kesan saluran darah nampak pada mata.
3. EYEBAG Coklat Kehitaman
  •  Jenis ini sering terjadi pada individu. Ini disebabkan oleh banyak terdedah kepada sinaran matahari & kelebihan pigmen kulit.


RAWATAN MATA 

Apabila usia meningkat mata juga menjadi kecil dan mudah mendapat lemak pada kawasan kelopak mata. Pandangan dan penglihatan juga menjadi kurang jelas ini akibat kumpulan lemak yang menganggu kawasan mata.

Rawatan Aesthetic juga boleh meningkatkan serta menghilangkan kumpulan lemak di kawasan kelopak dan juga di bawah mata. Selepas rawatan dibuat maka terserlahlah kecantikan mata dan menjaga kesihatan mata dengan baik.
Siapa suka bila mata tampak berkedut dan lemak berkumpul membentuk kantung bawah mata.kantung pada mata membuatkan seseorang tampak tua dan keletihan. Wajah tidak Nampak segar

SEKARANG SAYA NAK KONGSI KEPADA ANDA
Mujurlah kita ada pelbagai cara untuk membuangnya.

1) RAWATAN TANPA PEMBEDAHAN
Rawatan pengisian kolagen dermal adalah rawatan yang menjadi pilihan untuk menghapuskan eyebag tanpa pembedahan. Kolagen dermal adalah gel kolagen yang terdiri daripada vitamin dari buah-buahan seperti Vit A, C dan E. Ianya juga mengandungi bahan semulajadi mineral yang sangat diperlukan tubuh untuk menambah serta memulihkan jumlah kolagen yang telah hilang.
Bagi pesakit yang kantung mata disebabkan oleh deflasi pipi, pengisi dermal boleh memulihkan peralihan lancar dari bawah mata ke pipi, dengan itu menghapuskan penampilan eyebag di bawah mata. Sesetengah pesakit dengan kelebihan lemak di bawah mata boleh mendapat manfaat daripada rawatan ini, bergantung kepada anatomi wajah mereka.


KESAN YANG ANDA AKAN DAPAT :

Kini dengan rawatan kelopak mata oleh pakar di Marissa, anda mampu tersenyum gembira:


1. Menjadikan mata tampak lebih besar dan cantik
2. Kulit sekitar mata yg berkedut kembali tegang
3. Mata segar dan tampak lebih muda
4. Kesan yang tahan lama
5. Memberi kesan kelopak mata yang lebih tampan
Kelopak mata yg tegang sememangnya menyerlahkan ketampana wajah anda.anda akan kelihatan 10 tahun lebih muda.

.
Hubungi kami hari ini untuk konsultasi bersama PAKAR.
.
Whatsapp EL ke 0173895102 dr syam
.
atau Taip 'PM' di bahagian komen.

You May Also Like

0 comments